fecha vencimiento en aplicación web
jcercas says:
Cuando introduzco una tarea en el iPhone, tengo indicado por defecto que la fecha de caducidad sea la del midmo día en que la introduzco.
¿Cómo puedo hacer esto cuando introduzco una nueva tarea vía web?
(Ahora introduzco la tarea, tengo que editarla y decirle "hoy"; me gustaría que esto se hiciera automáticamente, como en la aplicación para el iPhone)
Gracias
¿Cómo puedo hacer esto cuando introduzco una nueva tarea vía web?
(Ahora introduzco la tarea, tengo que editarla y decirle "hoy"; me gustaría que esto se hiciera automáticamente, como en la aplicación para el iPhone)
Gracias
In the web app, it's not currently possible to set a default due date for new tasks. Sorry for any inconvenience.
However, you can use Smart Add shortcuts to quickly set a due date for any new tasks you create. For example, the following will create a task due today at 3:15pm:
New Task ^Hoy 3:15pm
Another option is to create a Smart List showing tasks that are due today. Tasks created in this Smart List will inherit the due date automatically. You can read more about inheritance here.
Hope that helps!
However, you can use Smart Add shortcuts to quickly set a due date for any new tasks you create. For example, the following will create a task due today at 3:15pm:
New Task ^Hoy 3:15pm
Another option is to create a Smart List showing tasks that are due today. Tasks created in this Smart List will inherit the due date automatically. You can read more about inheritance here.
Hope that helps!